ANCOM recomanda atentie la ofertele online de Black Friday si la conditiile si termenele de livrare a coletelor
Publicat:Pentru ca de Black Friday piata online este inundata de oferte speciale, iar operatorii de comunicatii vin cu o gama larga de oferte speciale de telefonie, internet sau televiziune, Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) atrage atentia utilizatorilor sa se informeze inainte de a face orice achizitie, astfel incat sa aleaga produsul sau oferta telecom care corespunde cel mai bine nevoilor lor.
Intr-un comunicat remis joi AGERPRES, ANCOM face o serie de recomandari pentru cumparaturile de Black Friday.
"De cele mai multe ori, in perioada…
Citeste articolul mai departe pe business24.ro…
Sursa articol: business24.ro
Stiri pe aceeasi tema
Intarirea relațiilor bilaterale intre ANCOM și Emiratele Arabe Unite prin memorandum de colaborare
17:30, 19.04.2024 - In cadrul vizitelor de lucru organizate de Guvernul Romaniei in statele din Golful Persic, Președintele ANCOM, Valeriu ZGONEA, a semnat joi dupa-amiaza cu omologul sau din Emiratele Arabe Unite Memorandumul de Ințelegere privind facilitarea cooperarii și a schimbului de informații in domeniul comunicațiilor…
USR acuza un control al internetului: 'Miliția internetului', sub comanda lui Valeriu Zgonea
19:20, 04.04.2024 - Reprezentantii USR au condamnat intentiile Autoritatii Nationale pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) de a crea o „Militie a Internetului” sub pretextul ca implementeaza Regulamentul privind o piata unica pentru serviciile digitale (DSA), adoptat la nivel european. „Romania, la…
ANCOM-ul lui Zgonea, acuzat ca face o Militie a Internetului
18:15, 04.04.2024 - Parlamentari USR acuza Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) de intentia de a crea o Militie a Internetului sub pretextul ca implementeaza Regulamentul privind o piata unica pentru serviciile digitale (DSA), adoptat la nivel european. „Romania, la fel ca restul…
Furnizorii de servicii intermediare trebuie sa notifice ANCOM in maximum 45 de zile de la data inceperii oferirii serviciilor
15:15, 07.03.2024 - Furnizorii de servicii intermediare trebuie sa notifice Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM), in cel mult 45 de zile de cand incep oferirea de servicii, arata un proiect de decizie publicat in consultare publica, si care vizeaza aplicarea Regulamentului privind…
Utilizatorii de servicii de comunicatii electronice au dreptul de a fi informati cu privire la atingerea unei limite de consum suplimentare valorii lunare a abonamentului
16:35, 29.02.2024 - Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) informeaza utilizatorii de servicii de telefonie si de acces la internet din Romania despre obligatia furnizorilor de a oferi posibilitatea monitorizarii, in timp util, a nivelului consumului acestor servicii, respectiv…
Autoritatea din Comunicatii va putea dispune declansarea unei investigatii daca furnizorul de servicii intermediare reclamat este in Romania
14:16, 14.02.2024 - Deciziile pentru solutionarea plangerilor privind serviciile digitale si de certificare a organismelor de solutionare extrajudiciara a litigiilor sunt in consultare publica. Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) anunta ca lanseaza in consultare publica proiectul…
ANCOM propune Planul de actiuni pentru 2024; consultarea publica, deschisa pana pe 20 februarie
17:05, 06.02.2024 - Cartografierea disponibilitatii serviciilor de comunicatii electronice, cu interes particular pe segmentul serviciilor postale, este una dintre initiativele pe care Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) le-a inclus in Planul de actiuni pentru anul 2024, document…
Bilanț 2023: Peste 3.800 de reclamații primite de ANCOM din partea utilizatorilor de servicii de comunicații electronice și de servicii poștale
17:05, 31.01.2024 - In cursul anului 2023, Autoritatea Naționala pentru Administrare și Reglementare in Comunicații (ANCOM) a primit și soluționat 3.835 de reclamații din partea utilizatorilor serviciilor de comunicații electronice și serviciilor poștale in Romania, din care 70% au vizat sectorul comunicațiilor electronice,…