Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

ANCOM propune compensarea costului net pentru serviciul universal înregistrat de Poşta Română în 2017, în valoare de peste 4 milioane de lei

Publicat:

pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) propune, in premiera, compensarea costului net aferent furnizarii serviciilor din sfera serviciului universal pe anul 2017 pentru Compania Nationala Posta Romana (CNPR), in valoare de peste 4,25 de milioane de lei.

"Ca urmare a cererii de compensare transmise de Compania Nationala Posta Romana, ANCOM a analizat caracterul de sarcina injusta a costului net aferent furnizarii serviciilor din sfera serviciului universal postal in anul 2017 de catre CNPR. Din analiza efectuata a rezultat ca au fost indeplinite…

Citeste articolul mai departe pe stiripesurse.ro…  

Sursa articol: stiripesurse.ro


Stiri pe aceeasi tema

Intarirea relațiilor bilaterale intre ANCOM și Emiratele Arabe Unite prin memorandum de colaborare

17:30, 19.04.2024 - In cadrul vizitelor de lucru organizate de Guvernul Romaniei in statele din Golful Persic, Președintele ANCOM, Valeriu ZGONEA, a semnat joi dupa-amiaza cu omologul sau din Emiratele Arabe Unite Memorandumul de Ințelegere privind facilitarea cooperarii și a schimbului de informații in domeniul comunicațiilor…

ANCOM-ul lui Zgonea, acuzat ca face o Militie a Internetului

18:15, 04.04.2024 - Parlamentari USR acuza Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) de intentia de a crea o Militie a Internetului sub pretextul ca implementeaza Regulamentul privind o piata unica pentru serviciile digitale (DSA), adoptat la nivel european. „Romania, la fel ca restul…

ANCOM: Cresterea masiva a numarului de reclamatii ­vizand serviciile postale, un semnal de alarma

00:05, 29.03.2024 - Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) constata o cresterea masiva a numarului de reclamatii vizand serviciile postale, in conditiile in care a primit, in primele doua luni si jumatate din acest an, 400 de reclamatii, jumatate din cate a primit anul trecut,…

Scandal la Poșta Romana: Valeriu Zgonea dezvaluie probleme grave

19:46, 27.03.2024 - Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) a semnalat o creștere semnificativa a numarului de reclamatii referitoare la serviciile poștale in primele doua luni și jumatate ale anului curent. Potrivit declarațiilor facute de președintele ANCOM, Valeriu Zgonea, in…

Legea privind serviciile digitale a fost publicata in Monitorul Oficial

20:20, 19.03.2024 - Legea privind serviciile digitale a fost publicata in Monitorul Oficial si va intra in vigoare la trei zile de la data publicarii, a anuntat, marti, Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii ANCOM , care a fost desemnata coordonatorul serviciilor digitale.Iata comunicatul…

Furnizorii de servicii intermediare trebuie sa notifice ANCOM in maximum 45 de zile de la data inceperii oferirii serviciilor

15:15, 07.03.2024 - Furnizorii de servicii intermediare trebuie sa notifice Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM), in cel mult 45 de zile de cand incep oferirea de servicii, arata un proiect de decizie publicat in consultare publica, si care vizeaza aplicarea Regulamentului privind…

ANCOM propune Planul de actiuni pentru 2024; consultarea publica, deschisa pana pe 20 februarie

17:05, 06.02.2024 - Cartografierea disponibilitatii serviciilor de comunicatii electronice, cu interes particular pe segmentul serviciilor postale, este una dintre initiativele pe care Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) le-a inclus in Planul de actiuni pentru anul 2024, document…

Bilanț 2023: Peste 3.800 de reclamații primite de ANCOM din partea utilizatorilor de servicii de comunicații electronice și de servicii poștale

17:05, 31.01.2024 - In cursul anului 2023, Autoritatea Naționala pentru Administrare și Reglementare in Comunicații (ANCOM) a primit și soluționat 3.835 de reclamații din partea utilizatorilor serviciilor de comunicații electronice și serviciilor poștale in Romania, din care 70% au vizat sectorul comunicațiilor electronice,…


Ce parere ai despre aceasta stire?