Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

ANCOM atrage atenția cu privire la utilizarea amplificatoarelor de semnal

Publicat:

Autoritatea Naționala pentru Administrare și Reglementare in Comunicații (ANCOM) atrage atenția asupra faptului ca amplificatoarele de semnal 2G/3G/4G trebuie sa indeplineasca anumite condiții pentru a fi folosite legal. In primul rand, este necesar sa aiba marcajul CE. In al doilea rand, acestea pot fi puse in funcțiune doar de catre operatorul de comunicații electronice al […] Articolul ANCOM atrage atenția cu privire la utilizarea amplificatoarelor de semnal apare prima data in .

Citeste articolul mai departe pe curierulnational.ro…  

Sursa articol: curierulnational.ro


Stiri pe aceeasi tema

ANCOM: condițiile și regulile de comunicare prin intermediul noului serviciu electronic „My ANCOM”

13:20, 25.03.2024 - Autoritatea Naționala pentru Administrare și Reglementare in Comunicații lanseaza astazi in consultare publica proiectul de decizie privind comunicarea documentelor prin intermediul serviciului electronic „My ANCOM”. Noul serviciu dezvoltat de ANCOM pune la dispoziția furnizorilor din domeniul comunicațiilor…

Legea privind serviciile digitale a fost publicata in Monitorul Oficial

20:20, 19.03.2024 - Legea privind serviciile digitale a fost publicata in Monitorul Oficial si va intra in vigoare la trei zile de la data publicarii, a anuntat, marti, Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii ANCOM , care a fost desemnata coordonatorul serviciilor digitale.Iata comunicatul…

Legea prin care ANCOM devine coordonatorul serviciilor digitale, promulgata de catre Klaus Iohannis

12:55, 18.03.2024 - Actul normativ are ca obiect de reglementare transpunerea in legislatia nationala a Regulamentului (UE) 2022/2065 al Parlamentului European si al Consiliului din 19 octombrie 2022 privind o piata unica pentru serviciile digitale si de modificare a Directivei 2000/31/CE, precum si pentru modificarea…

Furnizorii de servicii intermediare trebuie sa notifice ANCOM in maximum 45 de zile de la data inceperii oferirii serviciilor

15:15, 07.03.2024 - Furnizorii de servicii intermediare trebuie sa notifice Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM), in cel mult 45 de zile de cand incep oferirea de servicii, arata un proiect de decizie publicat in consultare publica, si care vizeaza aplicarea Regulamentului privind…

Utilizatorii de servicii de comunicatii electronice au dreptul de a fi informati cu privire la atingerea unei limite de consum suplimentare valorii lunare a abonamentului

16:35, 29.02.2024 -  Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) informeaza utilizatorii de servicii de telefonie si de acces la internet din Romania despre obligatia furnizorilor de a oferi posibilitatea monitorizarii, in timp util, a nivelului consumului acestor servicii, respectiv…

 ANCOM va finaliza strategia de reglementare in comunicații electronice 2026 

13:50, 07.02.2024 - ANCOM lanseaza in consultare publica planul sau de acțiuni pentru anul 2024. Autoritatea iși propune pentru acest an, printre altele, continuarea proiectelor care privesc cadrul de reglementare tehnica și economica a serviciilor de comunicații electronice, o atenție deosebita fiind acordata planificarii…

ANCOM propune Planul de actiuni pentru 2024; consultarea publica, deschisa pana pe 20 februarie

17:05, 06.02.2024 - Cartografierea disponibilitatii serviciilor de comunicatii electronice, cu interes particular pe segmentul serviciilor postale, este una dintre initiativele pe care Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) le-a inclus in Planul de actiuni pentru anul 2024, document…

Bilanț 2023: Peste 3.800 de reclamații primite de ANCOM din partea utilizatorilor de servicii de comunicații electronice și de servicii poștale

17:05, 31.01.2024 - In cursul anului 2023, Autoritatea Naționala pentru Administrare și Reglementare in Comunicații (ANCOM) a primit și soluționat 3.835 de reclamații din partea utilizatorilor serviciilor de comunicații electronice și serviciilor poștale in Romania, din care 70% au vizat sectorul comunicațiilor electronice,…


Ce parere ai despre aceasta stire?