Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

12:05, 27.02.2023

Un cămin pentru bătrâni, amendat cu mii de lei de Protecția Consumatorului

Conform Agerpres, Comisariatul pentru Protecția Consumatorilor (CPC) Covasna a impus o amendă de 10.000 de lei căminului pentru persoane vârstnice din Sfântu Gheorghe, care este subordonat Consiliului Local Municipal,…




10:35, 27.02.2023

Cămin pentru vârstnici din Sfântu Gheorghe, amendat de Protecția Consumatorului! Neregulile constatate de inspectorii sanitari

"Complexul \"Zathureczy Berta\", cu profil îngrijirea persoanelor vârstnice, aparţinând de Consiliul local al municipiului Sfântu Gheorghe, judeţul Covasna, a fost sancţionat contravenţional cu suma de 10.000 lei…




12:05, 04.01.2023

Sfatul unui expert după ce băncile încep să transmită românilor notificări privind creșterea ratelor la creditele imobiliare

Mai mulți români au avut parte de o surpriză nedorită încă din prima zi a anului: cei care au credite au început să primească mesaje privind creșterea ratelor în perioada următoare. Irina Chițu, directoarea comparatorului…




16:45, 10.09.2020

Clujenii au trimis în doi ani doar 100 de cereri de mediere bancară

Câte 100 de solicitări au expediat către Centrul pentru Soluţionarea Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar, în perioada 2019-2020, cetățenii din Prahova, Constanța, Iași, Cluj, Timiș, Bihor, Dolj și Brașov.




13:22, 27.04.2020

Jurnalul de economie, cu Daniel Apostol. Concilierea, soluţie pentru amânarea ratelor

Băncile își sfătuiesc consumatorii care au probleme cu plata ratelor - scădere venituri, șomaj, șomaj tehnic, probleme medicale - să apeleze la Centrul pt Soluţionarea Alternativa a Litigiilor din donemniul bancar.




11:57, 17.04.2020

Jurnalul de economie, cu Daniel Apostol. Soluţii avantajoase în relaţia cu băncile

Un efect nedorit al pandemiei Covid-19 este trimiterea multor angajaţi în şomaj şi scăderea bruscă a veniturilor acestora. Tocmai din această cauză, foarte mulţi oameni se regăsesc în imposibilitatea de a mai plăti…




06:37, 03.07.2019

Alexandru Paunescu (CSALB): Bancile au devenit mai constiente de faptul ca orice consumator este important

Bancile comerciale si-au schimbat fundamental abordarea fata de clientii nemultumiti in ultimii ani si acum sunt mult mai deschise catre solutionarea alternativa a litigiilor. Daca in primul an de functionare a…




12:23, 07.10.2017

Un botoșănean a bătut banca pe internet: i-a scăzut rata cu 100 euro și i s-au înapoiat alți 800 de euro

Cea mai rapidă rezolvare a unui litigiu între consumatori și bancă s-a terminat în opt zile de la depunerea completă a dosarului de către client la Centrul pentru Soluționarea Alternativă a Litigiilor Bancare (CSALB).




12:53, 05.10.2017

Top 3 al celor mai rapide dosare solutionate de institutuia care mediaza litigiile dintre banci si clienti

Cel mai rapida rezolvare a unui litigiu intre consumatori si banca s-a terminat  in 8 zile de la depunerea completa a dosarului de catre client la Centrul pentru Solutionarea Alternativa a Litigiilor Bancare (CSALB),…




12:28, 28.09.2017

Primul caz de reducere a creditului în franci elveţieni

Există speranţă pentru românii cu credite în franci elveţieni. Comisia pentru Soluţionarea Alternativă a Litigiilor a înregistrat primul succes în cazul unei persoane care s-a împrumutat în moneda elveţiană. Rezultatul:…




14:14, 07.08.2017

Utilizatorii de servicii financiare: In randul conciliatorilor Centrului pentru Solutionarea Alternativa a Litigiilor Bancare sunt 3 avocati ai bancilor

Imediat ce a luat cunostinta de prezenta in randul conciliatorilor Centrul pentru Solutionarea Alternativa a Litigiilor Bancare (CSALB) a unui numar de 3 avocati care reprezinta bancile in instanta impotriva consumatorilor…




13:02, 05.07.2017

Litigiu solutionat in doar 8 zile la CSALB

Un consumator din Bucuresti a reusit, la Centrul de Solutionarea Alternativa a Litigiilor din Domeniul Bancar (CSALB), sa ajunga la o intelegere amiabila cu banca la care avea un credit de nevoi personale in euro,…




17:28, 28.09.2015

Precizările ANPC: Cum se va alege reprezentantul consumatorilor în Comitetul Centrului SAL bancar

Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) anunță, într-un comunicat remis redacției, criteriile pe care le-a avut în vedere pentru invitarea asociațiilor de consumatori în vederea alegerii reprezentantului…




15:34, 16.09.2015

Retail Banking: Relatia cu consumatorul de servicii financiare

Este suficienta constrangerea prin reglementari sau e nevoie de activitate mai ampla pe partea de constientizare? Acesta este un subiect actual care va fi dezbatut intr-un Focus special la conferinta "Retail Banking:…




22:09, 04.09.2015

SAL un nou tip de mediator

Zeci de mii de dosare care ar putea fi solutionate fara sa ajunga in instanta zac anual pe mesele judecatorilor. Pentru a fluidiza justitia, statul a mai venit cu o gaselnita: Solutionarea Alternativa a Litigiilor.…




18:57, 15.11.2013

Informatii utile - La 021/9615, Solutionare Alternativa a Disputelor in domeniul financiar bancar

Puteti apela 021/9615 pentru a beneficia de Solutionare Alternativa a Disputelor în domeniul financiar bancar, cu titlu gratuit – un proiect initiat de InfoCons în parteneriat cu Banca Nationala României.În acord…




11:34, 13.03.2013

Adoptarea Directivei privind Soluţionarea Alternativă a Disputelor și a Regulamentului privind Soluționarea Online a Disputelor

Informatie furnizata de: Centrul European al Consumatorilor Romania Data: Bucuresti, 13 martie 2013 Referitor: Adoptarea Directivei privind Solutionarea Alternativa a Disputelor si a Regulamentului privind Solutionarea…