Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

07:45, 07.03.2024

Promoțiile se reîntorc la raft la nivelul de acum cinci ani

Promoțiile se reîntorc la raft la nivelul de acum cinci ani

Promoțiile se întorc! După anii pandemici în care promoțiile și-au redus semnificativ importanța în mixul persuasiv al retailerilor, în 2023 ponderea vânzărilor la reduceri a crescut peste nivelul din 2018, potrivit…




14:41, 06.03.2024

Inflația care trece prin stomac. Noua realitate a modului în care facem cumpărăturile: coșul mai mic și mai fragmentat / Top15 cele mai vândute produse alimentare și nealimentare

Inflația care trece prin stomac. Noua realitate a modului în care facem cumpărăturile: coșul mai mic și mai fragmentat / Top15 cele mai vândute produse…

2023 a atins apogeul impactului crizei din consum ducând schimbările din retail către o nouă realitate – cea a coșului fragmentat, mai mic și mai frecvent realimentat, reactiv la dinamica prețurilor, dar cu un…




12:16, 23.08.2023

Cum se adaptează românii la scumpirea alimentelor (analiză Ipsos și RetailZoom)

Când Mariana Popescu s-a dus să-și facă cumpărăturile alimentare pentru săptămâna următoare, a realizat ceea ce îi tot explica Isărescu la televizor de nu pricepea nimic. Cu bani mai mulți în buzunar, cumperi marfă…




13:05, 12.07.2023

Retailul alimentar din România, cifre spectaculoase anul trecut

Cifra de afaceri a retailului alimentar a crescut cu aproape 11,7% față de 2020 și a fost cu 48% peste nivelul din 2017, la 93 de miliarde de lei în 2021. Pentru 2022, analiștii KeysFin & RetailZoom estimează apropierea…




23:20, 19.04.2023

Afacerile cu alimente din România au sârit de 108 miliarde de lei

Retailul alimentar din România ar putea depasi 108 miliarde de lei în 2022 pe fondul avansului consumului, dar mai ales al accentuarii presiunilor inflationiste, arata o analiza realizata de KeysFin & RetailZoom. …




12:36, 19.04.2023

Food retail in Romania could exceed 108 billion RON in 2022 (analysis)

Food retail in Romania could exceed 108 billion RON in 2022 against the background of the advance of consumption, but especially of the increase of inflationary pressures, shows an analysis carried out by KeysFin…




10:45, 19.04.2023

ANALIZĂ - Cifra de afaceri a retailului alimentar înregistrează creșteri mari

Cifra de afaceri a retailului alimentar înregistrează creșteri mari, arată o analiză, care subliniază că aceasta ar putea ajunge la pragul de 108 miliarde de lei în 2022. Carnea crudă, berea, băuturile răcoritoare,…




10:40, 07.09.2021

Analiză: Vânzările de alimente şi băuturi ambalate în sticlă sau a celor disponibile la doză cresc de trei ori mai repede decât plasticul

Vânzările de alimente şi băuturi ambalate în sticlă sau a celor disponibile la doză cresc de trei şi respectiv două ori mai repede decât ale celor la sticlă de plastic, arată o analiză a companiei de cercetare…




20:50, 28.07.2021

ANALIZĂ Vânzarea bunurilor de larg consum a crescut cu aproape 8% în primele șase luni din 2021

Consumul de bunuri FMCG a crescut în primele şase luni din acest an cu 7,9% comparativ cu primul semestru din 2020, arată o analiză a companiei de cercetare de piaţă RetailZoom, arată Mediafax. Analiza ia în cal­cul…




16:15, 24.04.2021

Cumprături în primele două luni: mâncare pentru animale, băuturi şi mâncarea semi şi gata preparată

În primele două luni din 2021, mâncarea pentru animale, băuturile alcoolice şi mâncarea semi şi gata preparată au avut cele mai mari creşteri, ritmul variind între 13% şi 22%, arată o analiză a companiei de cercetare…




06:35, 18.09.2020

Piața produselor BIO continuă să crească și în perioada pandemiei. Ce produse aleg românii

Românii sunt în continuare interesați de produsele BIO: în prima jumătate a anului, vânzările de alimente BIO au crescut cu 18% față de aceeași perioadă a anului trecut, iar cea mai dinamică categorie a fost mâncarea…




06:35, 11.08.2020

În iunie, românii au dat băuturile răcoritoare, înghețata și crema SPF pe spirt și gel antibacterian

De la debutul pandemiei am putut observa o creștere explozivă a consumului și a anumitor categorii de produse alimentare, de curățenie și igienă personală. Prima lună din sezonul estival a adus o temperare a vânzărilor…




11:07, 08.05.2020

Pandemia a scumpit alimentele cu aproximativ 7%

Prețurile au crescut cel mai mult la produsele alimentare, în timpul pandemiei. Creșterea ajunge la +4,7% în medie pentru primele 16 săptămâni din 2020 versus aceeași perioadă din 2019, cu o pondere mai mare pentru…




09:03, 08.05.2020

„Plafonarea prețurilor” a eșuat: mâncarea s-a scumpit cu 6,4% față de anul trecut. Conservele de carne, creștere de 42%

Guvernul a promis plafonarea prețurilor, pe timpul crizei generate de pandemia COVID-19, însă realitatea din teren și statisticile arată că rezultatele se lasă așteptate, potrivit unei analize a companiei de monitorizare…




15:12, 07.05.2020

Mâncarea s-a scumpit în România, pe fondul crizei COVID-19. Pe ce plătim mai mult şi cine câştigă în vreme de pandemie

Retailul continuă să se transforme urmare a pandemiei cu noul coronavirus, obiceiurile de consum ale românilor fiind diferite față de perioada similară a anului trecut, arată o analiză a companiei de monitorizare…




14:12, 07.05.2020

Efectele pandemiei. Mâncarea s-a scumpit cu 6,4% de la începutul anului

Costurile alimentelor s-au majorat cu 6,4%, în primele 4 luni ale acestui an, comparativ cu perioada similară din 2019, se arată într-o analiză RetailZoom. Prețurile produselor din marile lanțuri...




15:18, 26.04.2020

Magazinele de cartier câștigă teren în fața supermaketurilor. A scăzut consumul la produse cosmetice, s-a vândut mai mult vin

Ultima săptămână din martie și prima din aprilie aduc o revenire la consum normal pentru această perioadă din an. RetailZoom, consultant în cercetări de piață, a făcut publică cea mai recentă analiză, care arată…




14:57, 14.04.2020

A explodat consumul de alcool pur, șervețele umede, drojdie și conserve, scad doar vânzările la produsele de înfrumusețare

România se află de o lună de zile în stare de urgență, iar consumul românilor se modifică de la o săptămână la alta. RetailZoom, consultant în cercetări de piață, a făcut publică cea mai recentă analiză finalizată,…




14:45, 07.04.2020

Cresc prețurile produselor care dispar primele de pe raft. A patra săptămână de Covid 19 a generat creșteri mai domoale ale vânzărilor în retail

Săptămâna 12 (6-22 martie) a păstrat în bună parte topul vânzărilor săptămânilor anterioare și a adus primele creșteri generale de preț pentru categoriile de produse care dispar primele…




12:45, 13.01.2020

Top 5 categorii de produse vândute în supermarketuri – 77% din vânzări, reprezentate de fructe și legume

Raioanele de fructe şi legume proaspete din marile lanţuri de retail modern atrag tot mai mulţi consumatori români, chestiune care se reflectă şi în vânzările înregistrate de comercianţi. În ceea privește topul…




06:34, 12.09.2019

Mavrommatis, RetailZoom: Punctele de loialitate nu vor mai functiona mult timp

Cipriotul Constantinos Mavrommatis este fascinat de lumea cifrelor, de matematica, si acest lucru se vede si in business-ul sau, RetailZoom. Rapoarte in amanunt pentru clientii sai (predominant) din retail, big…




16:35, 21.06.2018

Ții la sănătatea ta? Prin congelare îți poți păstra alimentele în perfectă stare

  Din cele mai vechi timpuri, păstrarea alimentelor proaspete pentru o perioadă îndelungată reprezintă o practică a oamenilor ce nu ține cont de cultură, ci de pragmatism, sănătate sau preferințe individuale. Vă…




20:24, 03.11.2013

Coşul de cumpărături al braşovenilor (Economic)

  Alimentele reprezintă peste 68% din cumpărăturile făcute de românilor în hiper şi supermarketuri, în primele nouă luni ale anului, potrivit unui studiu realizat de RetailZoom în cele mai mari zece judeţe. Braşovenii…




00:03, 01.11.2013

Economie - Alimentele reprezinta peste 68% din cumparaturile romanilor in supermarketuri

Alimentele reprezinta peste 68% din cumparaturile românilor în hiper si supermarketuri, locuitorii din Timis alocând o pondere mult mai mare acestor produse, de 70,4%, în timp ce Sibiul se afla la polul opus, cu…




18:42, 31.10.2013

La cumparaturi prin Romania: ce pun in cos brasovenii, constantenii sau bucurestenii

Alimentele ocupa cea mai mare parte a cosului caruia romanii ii fac plinul in supermarketuri si hipermarketuri, insa exista diferente importante intre judete. O analiza a RetailZoom, prezentata in cadrul evenimentului…




14:54, 31.10.2013

Ce cumpara romanii din hipermarketuri. La ce sunt ieşenii codaşi sau fruntaşi

Alimentele reprezinta peste 68- din cumparaturile romanilor in hiper si supermarketuri, locuitorii din Timis alocand o pondere mult mai mare acestor produse, de 70,4-, in timp ce Sibiul se afla la polul opus, cu…




12:33, 31.10.2013

Retail - Alimentele reprezinta peste 68% din cumparaturile romanilor in hiper si supermarketuri

Alimentele reprezinta peste 68% din cumparaturile românilor în hiper si supermarketuri, locuitorii din Timis alocând o pondere mult mai mare acestor produse, de 70,4%, în timp ce Sibiul se afla la polul opus, cu…