Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

12:10, 15.04.2021

Call Center-ul A.S.F., apreciat de consumatorii de servicii financiare non-bancare

Peste 96% dintre consumatorii de servicii financiare non-bancare s-au declarat mulțumiți de informațiile primite, anul trecut, de la experții Call Center-ului Autorității de Supraveghere Financiară. Acest aspect…




11:46, 15.04.2021

Informaţiile referitoare la asigurări, cele mai solicitate de consumatori la call center-ul ASF

Peste 96% dintre consumatorii de servicii financiare non-bancare s-au declarat mulţumiţi de informaţiile primite, anul trecut, de la experţii call center-ului Autorităţii de Supraveghere Financiară (ASF), cele…




17:46, 14.08.2019

Aproape 7.000 de solicitări telefonice, soluţionate de call-center-ul ASF în primul semestru

În primele şase luni ale acestui an, evoluţia numărului apelurilor, distribuite pe zone de interes, a înregistrat următoarea dinamică raportat la aceeaşi perioadă a anului 2018: asigurări - 3.495 apeluri, în creştere…




09:14, 13.08.2019

ING: Creștere comercială solidă și utilizare tot mai intensă a canalelor digitale

Baza de clienți activi a crescut la 1,35 milioane clienți până în iunie 2019, în timp ce ING continuă să primească cel mai mare scor NPS (Net-Promoter Score – ce măsoară nivelul de satisfacție al clienților) de…




13:53, 21.06.2018

Veeam anunță o creștere record în 2018 și se apropie de o cifră de afaceri de 1 miliard de dolari

Veeam® Software, liderul în gestionarea inteligentă a datelor pentru afacerile bazate pe hiper accesibilitate (Intelligent Data Management for the Hyper-Available Enterprise™), marchează cel de-al 39-lea trimestru…




14:57, 01.03.2018

ING Bank România – creșterea cotei de piață în 2017 și dezvoltarea accelerată a businessului prin digitalizare

ING Bank România – creșterea cotei de piață în 2017 și dezvoltarea accelerată a businessului prin digitalizare 2017 - un an digital pentru ING România * Home’Bank a înregistrat 830.000 de clienți activi în 2017,…




12:18, 16.03.2017

Studiu Ericsson și Vodafone: Chiar și două secunde de întârziere la încărcarea unui selfie pe Facebook provoacă stres utilizatorilor

Ericsson (NASDAQ:ERIC) și Vodafone Germania  au folosit neuroștiința pentru a înțelege ce cred utilizatorii de broadband mobil despre performanța slabă a rețelelor. Cu ajutorul unui electroencefalograf…




15:27, 25.08.2016

Studiu Ericsson ConsumerLab: Loialitatea utilizatorului determinată de calitatea redării conținutului video

Noul studiu Ericsson ConsumerLab arată că, pe măsură ce comportamentul utilizatorilor de smartphone se schimbă, măsurătorile tradiționale nu mai sunt suficiente pentru a determina dacă clienții sunt satisfăcuți…




14:23, 25.08.2016

Loialitatea utilizatorului determinată de calitatea redării conținutului video

Noul studiu Ericsson ConsumerLab arată că, pe măsură ce comportamentul utilizatorilor de smartphone se schimbă, măsurătorile tradiționale nu mai sunt suficiente pentru a determina dacă clienții sunt satisfăcuți…




15:23, 15.12.2015

Conform unui studiu Xerox, tot mai mulți consumatori cred că, până în 2025, serviciile media vor fi gratuite

Studiul Xerox ‘State of Customer Service in 2015’ arată că aproape jumătate (49%) din consumatorii chestionați cred că, până în anul 2025, nu vor mai trebui să plătească pentru servicii…




09:55, 05.05.2015

Aon România lansează Best Employers 2015, studiul care măsoară gradul de implicare profesională al angajaţilor unei companii

    Un Brand de Angajator puternic oferă avantaje companiilor Best Employers Conform cercetării desfăşurate în 2014, nivelul mediu de engagement în România a fost de 62%, comparativ cu nivelul de engagement…