Net Promoter Score - Stiri si informatii despre Net Promoter Score | prima pagina Ultima actualizare: 08:46:16, 24.04.2024
12:10, 15.04.2021
Call Center-ul A.S.F., apreciat de consumatorii de servicii financiare non-bancare
Peste 96% dintre consumatorii de servicii financiare non-bancare s-au declarat mulțumiți de informațiile primite, anul trecut, de la experții Call Center-ului Autorității de Supraveghere Financiară. Acest aspect…
11:46, 15.04.2021
Informaţiile referitoare la asigurări, cele mai solicitate de consumatori la call center-ul ASF
Peste 96% dintre consumatorii de servicii financiare non-bancare s-au declarat mulţumiţi de informaţiile primite, anul trecut, de la experţii call center-ului Autorităţii de Supraveghere Financiară (ASF), cele…
17:46, 14.08.2019
Aproape 7.000 de solicitări telefonice, soluţionate de call-center-ul ASF în primul semestru
În primele şase luni ale acestui an, evoluţia numărului apelurilor, distribuite pe zone de interes, a înregistrat următoarea dinamică raportat la aceeaşi perioadă a anului 2018: asigurări - 3.495 apeluri, în creştere…
09:14, 13.08.2019
ING: Creștere comercială solidă și utilizare tot mai intensă a canalelor digitale
Baza de clienți activi a crescut la 1,35 milioane clienți până în iunie 2019, în timp ce ING continuă să primească cel mai mare scor NPS (Net-Promoter Score – ce măsoară nivelul de satisfacție al clienților) de…
13:53, 21.06.2018
Veeam anunță o creștere record în 2018 și se apropie de o cifră de afaceri de 1 miliard de dolari
Veeam® Software, liderul în gestionarea inteligentă a datelor pentru afacerile bazate pe hiper accesibilitate (Intelligent Data Management for the Hyper-Available Enterprise™), marchează cel de-al 39-lea trimestru…
14:57, 01.03.2018
ING Bank România – creșterea cotei de piață în 2017 și dezvoltarea accelerată a businessului prin digitalizare
ING Bank România – creșterea cotei de piață în 2017 și dezvoltarea accelerată a businessului prin digitalizare 2017 - un an digital pentru ING România * Home’Bank a înregistrat 830.000 de clienți activi în 2017,…
12:18, 16.03.2017
Studiu Ericsson și Vodafone: Chiar și două secunde de întârziere la încărcarea unui selfie pe Facebook provoacă stres utilizatorilor
Ericsson (NASDAQ:ERIC) și Vodafone Germania au folosit neuroștiința pentru a înțelege ce cred utilizatorii de broadband mobil despre performanța slabă a rețelelor. Cu ajutorul unui electroencefalograf…
15:27, 25.08.2016
Studiu Ericsson ConsumerLab: Loialitatea utilizatorului determinată de calitatea redării conținutului video
Noul studiu Ericsson ConsumerLab arată că, pe măsură ce comportamentul utilizatorilor de smartphone se schimbă, măsurătorile tradiționale nu mai sunt suficiente pentru a determina dacă clienții sunt satisfăcuți…
14:23, 25.08.2016
Loialitatea utilizatorului determinată de calitatea redării conținutului video
Noul studiu Ericsson ConsumerLab arată că, pe măsură ce comportamentul utilizatorilor de smartphone se schimbă, măsurătorile tradiționale nu mai sunt suficiente pentru a determina dacă clienții sunt satisfăcuți…
15:23, 15.12.2015
Conform unui studiu Xerox, tot mai mulți consumatori cred că, până în 2025, serviciile media vor fi gratuite
Studiul Xerox ‘State of Customer Service in 2015’ arată că aproape jumătate (49%) din consumatorii chestionați cred că, până în anul 2025, nu vor mai trebui să plătească pentru servicii…
09:55, 05.05.2015
Aon România lansează Best Employers 2015, studiul care măsoară gradul de implicare profesională al angajaţilor unei companii
Un Brand de Angajator puternic oferă avantaje companiilor Best Employers Conform cercetării desfăşurate în 2014, nivelul mediu de engagement în România a fost de 62%, comparativ cu nivelul de engagement…