Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

10:20, 21.11.2023

Antreprenori HoReCa: Comercializarea la negru de produse alimentare pregătite în bucătării personale se ridică la valoarea de 1,2 miliarde EUR pe an

Comercializarea de produse alimentare pregătite în bucătării personale se ridică la o valoare totală de până la 1,2 miliarde EUR pe an, adică între 15 și 20% din industria de servicii alimentare din România, potrivit…




14:16, 20.11.2023

Comercializarea la negru de produse alimentare pregătite în bucătăriile personale însumează până la 1.2 miliarde de euro pe an

Comercializarea de produse alimentare pregătite în bucătăriile personale se ridică la o valoare totală de până la 1.2 miliarde de euro pe an, reprezentând între 15 și 20% din industria de foodservice din România,…




01:50, 28.10.2020

Lansare de carte inedită: de ce se închid restaurantele după maximum 10 ani?

Lansarea cartii va avea loc de la ora 17.00, în spatiul ArtDesign, evenimentul adresându-se în principal profesionistilor din industria Food&Beverage, dar si elevilor si studenti care urmeaza programe de formare…




09:36, 26.02.2020

Cine vinde mâncare la UNTOLD în 2020. Apar două zone noi de food şi creşte numărul vendorilor la 100

Sunt puţine feluri de mâncare la care să pofteşti şi de care să nu te poţi bucura în cele patru zile de festival, la UNTOLD, în acest an. Într-un interviu exclusiv, Bogdan Gheorghiu, cel care conduce departamentul…




18:03, 16.03.2016

Studiu: Romanii vor sa manance mai sanatos la mall si sa aiba facilitati pentru familiile cu copii

Cei mai multi romani care merg in mall-uri isi doresc sa gaseasca mai multe optiuni pentru mancare sanatoasa, oferte inovative, dar si facilitati pentru familiile cu copii, conform studiului “Food&Beverage in a…




17:54, 15.03.2016

Românii vor să mănânce mai sănătos la mall și să aibă facilități pentru familiile cu copii (studiu)

Cei mai mulți români care merg în mall-uri își doresc să găsească mai multe opțiuni pentru mâncare sănătoasă, oferte inovative, dar și facilități pentru familiile cu copii, conform studiului 'Food&Beverage…




17:14, 15.03.2016

Studiu CBRE: Românii vor să mănânce mai sănătos la mall

Cercetarea „Food&Beverage in a shopping center“, publicată de CBRE,  a analizat răspunsurile a aproximativ 1000 de persoane, din toate zonele ţării, aparţinând tuturor grupelor de vârstă. Din raportul…




13:02, 21.10.2015

Ce fac cei mai mulți oameni după ce intră într-un mall

Cel mai recent studiu Food&Beverages realizat de compania CBRE, arată că aproape jumătate dintre clienții mall-urilor din întreaga lume, intră prima dată sau chiar singura, în cazul multora dintre ei, doar la fast-food,…




10:28, 20.10.2015

Romanii asociaza centrele comerciale cu destinatia favorita pentru a lua masa

Cumparatorii din Romania, Turcia, Spania, Emiratele Arabe Unite si Africa de Sud asociaza centrele comerciale cu destinatia favorita pentru a lua masa, arata cel mai recent studiu Food&Beverages. Rezultatele…




20:03, 19.10.2015

PERCEPTII - Cumparatorii din Romania asociaza centrele comerciale cu destinatia favorita pentru a lua masa

Cumparatorii din Romania, Turcia, Spania, Emiratele Arabe Unite si Africa de Sud asociaza centrele comerciale cu destinatia favorita pentru a lua masa, conform celui mai recent studiu Food&Beverages. Aproape o…




18:34, 19.10.2015

Cumpărătorii din România asociază centrele comerciale cu destinația favorită pentru a lua masa (studiu)

Cumpărătorii din România, Turcia, Spania, Emiratele Arabe Unite și Africa de Sud asociază centrele comerciale cu destinația favorită pentru a lua masa, conform celui mai recent studiu Food&Beverages, remis…