Customer Experience - Stiri si informatii despre Customer Experience | prima pagina Ultima actualizare: 13:41:16, 18.04.2024
15:30, 08.12.2023
Motorola razr 40 Ultra și edge 40 neo vor fi disponibile în culoarea anului Pantone 2024
Probabil nu știți, dar an de an cei de la Pantone, autoritatea mondială în materie de culori, aleg cea mai cea culoare. Alegerea pentru anul 2024 este PANTONE 13-1023 Peach Fuzz . Și pare că unora deja le place…
14:21, 13.07.2023
Pentru companiile locale, digitalizate, direcția BPA este alegerea corectă
Top 3 tendințe curente globale: Soluții în Cloud, Orchestrare și Creșterea ratei de adopție privind automatizarea; Implicarea AI și ML în automatizare reprezintă o fuziune inevitabilă în IT și așteptată de companiile…
21:00, 04.01.2023
CES 2023: Samsung dezvăluie noua gamă de electrocasnice Bespoke Home
Înainte de startul oficial al târgului CES 2023, Samsung Electronics a prezentat noutățile gamei personalizabile Bespoke Home. Cele mai noi electrocasnice și servicii Samsung au fost concepute pentru a satisface…
15:55, 28.12.2021
VTEX o numește pe Daniela Jurado în calitate de EMEA General Manager
VTEX (NYSE: VTEX), platforma enterprise de comerț digital, dedicată brandurilor și retailerilor, lideră în accelerarea transformării comerțului digital din America Latină, anunță numirea Danielei Jurado în calitate…
15:55, 21.12.2021
5 to go, unul dintre cele mai apreciate branduri românești în 2021
5 to go încheie un an plin de satisfacții odată cu recunoașterea primită din partea a doi vectori importanți pentru piața din România. 5 to go este una dintre cele mai apreciate companii din perspectiva experienţei…
15:35, 12.11.2020
Experiența clienților în noua realitate necesită transformare digitală
Ediția 2020 a raportului „Excelența în Experiența Clientului (Customer Experience Excellence)”, realizat anul acesta de KPMG pe baza unui studiu desfășurat în perioada stării de urgență, în 27 de țări și regiuni,…
20:30, 07.10.2020
Companiile iQuest şi Nagarro, din grupul german Allgeier SE, fuzionează şi vor să angajeze peste 40 de IT-işti în următoarele luni în România
În Romania, Nagarro are peste 800 de angajaţi în urma fuziunii cu iQuest. "Nagarro, lider global în inginerie digitală şi soluţii tehnologice, şi iQuest, companie internaţională de dezvoltare software cu sediul…
11:36, 01.04.2020
(P) Ce este experiența clientului și cum afectează decizia de cumpărare
În prezent, în sectorul de retail concurența este acerbă. Acest fapt determină retailerii să inoveze pentru a putea concura cu succes cu ceilalți retaileri. Astfel, este important ca fiecare aspect al afacerii…
22:39, 22.01.2020
Întalnirea de comunitate organizata de Institutul de Marketing
Experienta consumatorilor, prioritatea profesionistilor Absolventii si cursantii programelor de certificare internationala Chartered Institute of Marketing (CIM) din Romania au participat la prima intalnire de…
12:34, 17.12.2019
Samsung inaugurează noul Samsung Experience Store în Mega Mall
Samsung Electronics a redeschis astăzi al treilea magazin Samsung Experience Store , în Mega Mall, după ce la începutul acestei luni a fost redeschis și Samsung Experience Store în Afi Cotroceni. Redeschiderea…
17:26, 09.09.2019
(P) Centrele de Contact migreaza în Cloud și oferă o experiență perfectă pentru clienți
Despre Call-Center Cloud și Customer Experience Gartner declară că piața de servicii Cloud va atinge o creștere de 17.5%, urmand sa ajunga în anul 2019 la impresionanta suma de 214.3 miliarde de dolari. Infrastructura…
15:06, 20.08.2019
Băncile au devenit mai cooperante
Băncile sunt tot mai deschise la negocieri şi la soluţionarea pe cale amiabilă a litigiilor cu clienţii. Acest lucru a fost constatat de reprezentanţii Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul…
12:46, 18.07.2019
Centrele de Contact migreaza in Cloud si ofera o experienta perfecta pentru clienti
Gartner declara ca piata de servicii Cloud va atinge o crestere de 17.5%, urmand sa ajunga in anul 2019 la impresionanta suma de 214.3 miliarde de dolari. Infrastructura de servicii Cloud sau infrastructura ca…
13:14, 17.07.2019
Cum face fata provocarilor Customer Experience un Call-Center Cloud
Clientii au devenit mai priceputi si mai agili din punct de vedere digital. Acestia au invatat cum sa impulsioneze toate canalele disponibile pentru a-si desfasura activitatile in modul cel mai convenabil si in…
12:47, 24.04.2019
Intrarom & Genesys primesc Best Partnership for Large Enterprises Award
Intrarom, subsidiara romaneasca a Intracom Telecom, a fost premiata, alaturi de Genesys, cu "Best Partnership for Large Enterprises Award ", in cadrul Contact Centers Awards Gala, un eveniment anual unic in Romania,…
17:06, 08.08.2018
Cristian Cârstoiu se alătură EY România, în calitate de Partener în cadrul Departamentului de Asistență în Afaceri
Cristian Cârstoiu este un profesionist cu peste 19 de ani de experiență în domeniul consultanței în tehnologie, concentrându-se în ultimii 5 ani pe transformarea digitală, analytics…
13:47, 10.05.2018
Andrei Baican: Aplicatia BT Pay a fost descarcata in special de tinerii din mediul urban
Aplicatia de mobil BT Pay, aflata de 4 luni pe piata, a fost accesata preponderent de tinerii pana in 35 de ani, majoritatea din mediul urban. Banca Transilvania intentioneaza sa dezvolte, pentru aceasta categorie…
15:05, 19.04.2018
QUALITANCE anunță alăturarea lui Ovidiu Slăvoiu în echipa de management
QUALITANCE anunță extinderea echipei de management odată cu numirea lui Ovidiu Slăvoiu pe poziția de Account Director. Anterior, Ovidiu a activat ca Head of Marketing & Customer Experience al diviziei Mid-Corporate…
10:16, 19.04.2018
QUALITANCE atrage un manager cu 20 de ani de experienta in banci
QUALITANCE anunta extinderea echipei de management odata cu numirea lui Ovidiu Slavoiu pe pozitia de Account Director. Anterior, Ovidiu a activat ca Head of Marketing & Customer Experience al diviziei Mid-Corporate…
13:06, 22.03.2018
GPeC 2018 a început: magazinele online află totul despre cum să își crească vânzările, iar cei mai buni speakeri internaționali în E-Commerce și Digital…
De 13 ani, GPeC este considerată cea mai importantă serie de evenimente E-Commerce și Marketing Online din România și Europa de Est. Astăzi a luat startul ediția 2018 cu lansarea înscrierilor magazinelor…
16:27, 01.11.2016
Cele mai noi inovații cloud de la Oracle
În cadrul celui mai mare eveniment anual al companiei, Oracle Openworld 2016, a fost prezentată o gamă largă de produse și servicii inovatoare care setează următorii pași în direcția tehnologiei informației dedicată…
12:53, 21.09.2016
Oracle dă startul evenimentului Oracle OpenWorld 2016 și prezintă inovații Cloud în premieră pentru industrie
În keynote-ul de deschidere a Conferinței Oracle OpenWorld 2016, Larry Ellison – Oracle Executive Chairman și CTO a prezentat Oracle Database 12c Release 2, precum și peste 20 de noi servicii Oracle…
12:38, 27.07.2016
Amadeus câștigă al 10-lea premiu anual Red Hat Innovation Award
Amadeus a fost distins cu premul "Cloud innovation of the year" de către furnizorul de soluții open source de Red Hat, cu motivația "un proiect deosebit realizat folosind tehnologiile open source".…
18:38, 21.04.2016
A 11-a ediție anuală a GPeC a luat startul
Astazi, 21 Aprilie 2016, a inceput GPeC - editia de 11 ani, de referinta in e-commerce-ul romanesc. Potrivit organizatorilor, incepand de astazi si pana in noiembrie urmeaza 8 luni de evenimente e-commerce Premium,…
10:28, 03.12.2015
Depanero crește numărul de angajați cu peste 25% în 2015 și devine service autorizat pentru Toshiba și Medion
Depanero, cea mai mare firmă de service din România în domeniile electro-IT, electrocasnice mici și mari, tablete și telefoane mobile, a devenit service autorizat pentru Toshiba și Medion. Astfel, produsele…
15:00, 11.03.2015
PayU România: vânzările online rămân cel mai mai sigur mediu de business
Vânzările online continuă să fie unul dintre cele mai sigure medii de business pentru companiile românești, conform ultimului studiu realizat recent de PayU România asupra încercărilor de…
14:50, 11.03.2015
PayU: In 2014 doar la 0,1% din totalul comenzilor online procesate au fost incercari de fraudare.
Vanzarile online continua sa fie unul dintre cele mai sigure medii de business pentru companiile romanesti, conform ultimului studiu realizat recent de PayU Romania asupra incercarilor de fraudare a tranzactiilor…
13:40, 11.03.2015
PayU Romania: Doar 0,1% dintre tranzactiile online au fost incercari de fraudare la plata cu cardul in 2014
Vanzarile online continua sa fie unul dintre cele mai sigure medii de business pentru companiile romanesti, conform ultimului studiu realizat recent de PayU Romania asupra incercarilor de fraudare a tranzactiilor…
13:15, 11.03.2015
Vanzarile online raman cel mai mai sigur mediu de business - Raport
Vanzarile online continua sa fie unul dintre cele mai sigure medii de business pentru companiile romanesti, conform ultimului studiu realizat recent de PayU Romania asupra incercarilor de fraudare a tranzactiilor…
11:55, 17.11.2014
Doar 8% din clienți sunt mulțumiți de serviciile oferite de companii
Doar 8% din clienți sunt mulțumiți de serviciile oferite de companii Dincolo de imaginea brand-ului și publicitate, experiența clienților este cel mai puternic influențată de contactul cu alte ființe umane – care…