Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

Vodafone Romania lansează serviciul de recunoaștere automată a vorbirii, pentru abonații care apelează *222

Publicat:

In premiera pe piata romaneasca de telecomunicatii, Vodafone introduce serviciul de recunoastere automata a vorbirii (), pentru abonatii care apeleaza serviciul de Relatii cu Clientii la numarul *222.

Cautam in mod continuu sa inovam si sa oferim abonatilor nostri o experienta superioara de utilizare a serviciilor Vodafone, iar acum, prin solutia intuitiva de recunoastere automata a vorbirii, serviciul de Relatii cu Clientii devine mai eficient si mai usor de utilizat. Prin aceasta tehnologie inovatoare, utilizatorii nostri beneficiaza de interactiuni…

Citeste articolul mai departe pe agora.ro…  

Sursa articol: agora.ro


Stiri pe aceeasi tema

Dream Coffee Turda a implinit un an de activitate, iar in week-end va ofera trei meniuri deosebite! Vezi despre ce e vorba!

20:01, 05.04.2024 - Dream Coffee Turda a implinit un an de activitate, iar cu ocazia acestei aniversari speciale, clienții sunt intampinați cu trei meniuri speciale, pentru a sarbatori impreuna primul an de activitate. ”Dragi clienți minunați, cu inimile pline de recunoștința și bucurie, ne indreptam catre voi in aceasta…

”Aurul” de pe tarabe. Cat costa primele cireșe aparute in piața. Prețul exorbitant

12:06, 20.03.2024 - Au aparut deja primele cireșe in piețe, iar prețul ii poate speria chiar și pe cei mai instariți dintre romani. Aceste fructe au ajuns sa coste aproape cat un gram de aur. De la an la an, cireșele devin tot mai valoroase. Prețul lor crește considerabil cu fiecare primavara care ce vine. Anul acesta,…

Programul casieriilor RAJA in 08 Martie 2024 – Ziua Internaționala a Femeii!

10:25, 06.03.2024 - Casieriile RAJA SA vor fi inchise vineri – 08 martie 2024, de Ziua Internaționala a Femeii. Abonații pot folosi soluțiile alternative pentru efectuarea plaților, precum contul de client RAJA (accesibil pe pagina web www.rajac.ro sau prin aplicația de mobil), transfer bancar sau direct debit. Clienții…

Programul casieriilor RAJA Constanta in 08 martie 2024 - Ziua Internationala a Femeii

09:30, 06.03.2024 - Casieriile RAJA SA vor fi inchise vineri 08 martie 2024, de Ziua Internationala a Femeii. Abonatii pot folosi solutiile alternative pentru efectuarea platilor, precum contul de client RAJA accesibil pe pagina web www.rajac.ro sau prin aplicatia de mobil , transfer bancar sau direct debit.Clientii care…

Pași esențial de urmat daca vrei sa iți deschizi o firma de curațenie

12:01, 01.03.2024 - Deschiderea unei firme de curațenie poate fi o oportunitate excelenta pentru cei interesați sa iși inceapa propria afacere in domeniul serviciilor. Cu cererea in creștere pentru servicii de curațenie in mediul rezidențial și comercial, aceasta industrie ofera potențial pentru profitabilitate și succes…

Anul revoluției serviciilor vamale romanești. Impactul modificarilor legislative și informaționale asupra companiilor de import – export din Romania

13:20, 21.02.2024 - Autor: Mihai Petre, Director, Comert International, EY Romania Obligativitatea aplicarii noilor reglementari legislative, conform unui program bine stabilit și operaționalizarea noilor sisteme informatice sunt cele doua mari direcții ale modernizarii serviciilor vamale din Romania care vor schimba radical,…

Autoritatea din Comunicatii a primit in 2023 peste 3.800 de reclamatii vizand servicii de comunicatii electronice si de servicii postale. 70% au vizat serviciile de comunicatii electronice. Vodafone, furnizorul cel mai frecvent reclamat

18:56, 31.01.2024 - ”In cursul anului 2023, Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) a primit si solutionat 3.835 de reclamatii din partea utilizatorilor serviciilor de comunicatii electronice si serviciilor postale in Romania, din care 70% au vizat sectorul comunicatiilor electronice,…

Peste 3.800 de reclamații in piața telecom anul trecut. Topul operatorilor cu cele mai multe plangeri la ANCOM

18:40, 31.01.2024 - Autoritatea de reglementare in comunicații (ANCOM) a primit și soluționat anul trecut 3.835 de reclamații din partea utilizatorilor serviciilor de comunicații electronice și serviciilor poștale in Romania, din care 70% au vizat sectorul comunicațiilor electronice, iar 24% sectorul serviciilor poștale.


Ce parere ai despre aceasta stire?