Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

CONCURSURI AUTO-Alege-ti destinatia si poti castiga un Suzuki SX4 la Kiss FM

Publicat:

Ascultatorii postului de radio Kiss FM pot caștiga noul SX4 in cadrul campaniei de promovare demarata de . Campania se desfașoara pana pe data de 20 noiembrie 2016. a demarat o campanie de promovare a modelului pe postul national de radio Kiss FM, ascultatorii postului putand sa castige noul model SX4, lansat in luna septembrie in Romania. Campania derulata de , in parteneriat cu postul national de radio Kiss FM, se desfașoara pana pe 20 noiembrie 2016. Campania are la baza un concurs, cu premii saptamanale, iar la finalul perioadei de promotie,…

Citeste articolul mai departe pe autovital.ro…  

Sursa articol: autovital.ro


Stiri pe aceeasi tema

BCR a lansat o campanie naționala cu premii speciale! Romanii pot caștiga apartamente la mare, bilete la concerte și telefoane performante

14:00, 10.04.2024 - Banca Comerciala Romana (BCR) a lansat o campanie destinata tuturor romanilor. Campania lansata pe 8 martie, numita „Alege bine pentru tine” ofera publicului oportunitatea de a face alegeri financiare inteligente și de a caștiga premii pe parcurs. Aceasta este adresata tuturor persoanelor, indiferent…

Candidatul AUR la Primaria Capitalei iși incepe campania la TV: 'In acest an se va caștiga cu un scor mic'

23:30, 26.03.2024 - Candidatul AUR la Primaria Capitalei, Mihai Enache, a declarat marti ca obiectivul sau este acela de a castiga competitia electorala, estimand ca anul acesta se va castiga cu un scor mic si ca rezultatele candidatilor de la principalele partide vor fi stranse. "Obiectivul este de a castiga. Parerea…

Concurs in cadrul campaniei „Tu stii ce consecinte pot avea faptele tale? Fii informat, alege inspirat!”

00:05, 14.03.2024 - Comunicat de presa IPJ Vrancea: Campania „Tu stii ce consecinte pot avea faptele tale? Fii informat, alege inspirat!”, desfasurata in unitatile de invatamant reprezinta un demers preventiv pentru constientizarea consecintelor asociate faptelor de violenta scolara, de catre elevi, iar concursul organizat…

Elevi de la Liceul Teoretic Gataia, caștigatori in campania „Tu știi ce consecințe pot avea faptele tale? Fii informat, alege inspirat!” desfașurata de IPJ Timiș

12:10, 09.03.2024 - Polițiștii Biroului Siguranța Școlara din cadrul IPJ Timiș s-au aflat vineri printre elevii Liceului Teoretic Gataia, caștigatori ai concursului organizat in cadrul campaniei „Tu știi ce consecințe pot avea faptele tale? Fii informat, alege inspirat!”. Astfel, elevilor din clasa a VIII-a A, caștigatorii…

Campanie de incurajare a vaccinarii HPV, organizata de SUUB in Luna Marțișorului

09:55, 02.03.2024 - Campania „Alege sa previi cancerul! Vaccineaza-te Anti-HPV!” ofera femeilor cu varste intre 19 și 45 de ani posibilitatea de a fi consultate și vaccinate anti-HPV in cadrul Spitalului Universitar de Urgenta Bucuresti.   Romania continua sa fie codașa la vaccinarea anti-HPV, care protejeaza de cancer…

,,Alege-te pe tine!”, campanie de prevenire a consumului de droguri. Ce școli vor fi implicate in proiectul Consiliului Județean

06:35, 01.03.2024 - Consiliul Județean Buzau, prin Hotararea 240/2023 a dat startul organizarii unor campanii de prevenire și informare privind riscurile și consecințele consumului de droguri in județul Buzau in perioada 2023-2025, anunța instituția printr-un comunicat de presa: Raspunsul instituțional la fenomenul dinamic…

Caștiga un Apple iPhone 14, cu BOROMIR!

09:50, 26.02.2024 -  16 total views Nascut din respect pentru tradiție, Boromir imparte bucurii de peste 29 de ani, atat in intreaga țara, cat și pe alte meleaguri. De-a lungul timpului, a creat produse care surprind perfect gustul tradițional, dar și produse inedite. Nu pentru prima data, gasim compania Boromir in mijlocul…

„Tu știi ce consecințe pot avea faptele tale? Fii informat, alege inspirat!”

06:05, 01.02.2024 - Cu ocazia Zilei Internaționale pentru Nonviolența in Școli, la nivel național a fost inițiata Campania pentru conștientizarea consecințelor asociate faptelor de violența școlara in unitațile de invațamant preuniversitar, realizata de catre Inspectoratul General al Poliției Romane – Direcția Siguranța…


Ce parere ai despre aceasta stire?