Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

Ce înseamnă pentru Poşta Română “cerinţe minime de CALITATE”

Publicat:

In calitate de furnizor de serviciu universal in domeniul serviciilor postale, prin decizia Autoritatii de Reglementare in Comunicatii, are obligatia sa respecte o serie de cerinte minime de calitate privind livrarea la destinatar a trimiterilor postale interne.

Astfel, 85% din numarul total al trimiterilor de corespondenta si al imprimatelor vor fi livrate in cel mult o zi lucratoare de la data depunerii acestora la punctele de acces; 97% din numarul total al trimiterilor de corespondenta si al imprimatelor vor fi livrate in cel mult doua zile lucratoare de la data depunerii…

Citeste articolul mai departe pe jurnalul.ro…  

Sursa articol: jurnalul.ro


Stiri pe aceeasi tema

Poșta Romana: Distribuirea pensiilor incepe pe 2 mai

13:25, 24.04.2024 - Social Poșta Romana: Distribuirea pensiilor incepe pe 2 mai aprilie 24, 2024 12:23 Compania Nationala “Posta Romana” a anunțat ca programul de lucru al subunitatilor postale va fi modificat in perioada 1 mai – 6 mai 2024. De asemenea, precizeaza faptul ca distribuirea drepturilor sociale (pensii)…

Calatorii de pe transportul in comun vor avea acces la ”Biblioteca din autobuz”, in Saptamana Nationala a Bibliotecilor

03:10, 23.04.2024 - Calatorii care apeleaza la transportul in comun din Targu Mures vor putea avea acces la "Biblioteca din autobuz", care va functiona pe cateva trasee din oras, in Saptamana Nationala a Bibliotecilor, a anuntat, luni, Biblioteca Judeteana Mures. "In intervalul 22-26 aprilie, sarbatorim la Targu Mures…

ANCOM: Cresterea masiva a numarului de reclamatii ­vizand serviciile postale, un semnal de alarma

00:05, 29.03.2024 - Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) constata o cresterea masiva a numarului de reclamatii vizand serviciile postale, in conditiile in care a primit, in primele doua luni si jumatate din acest an, 400 de reclamatii, jumatate din cate a primit anul trecut,…

Scandal la Poșta Romana: Valeriu Zgonea dezvaluie probleme grave

19:46, 27.03.2024 - Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) a semnalat o creștere semnificativa a numarului de reclamatii referitoare la serviciile poștale in primele doua luni și jumatate ale anului curent. Potrivit declarațiilor facute de președintele ANCOM, Valeriu Zgonea, in…

Scandal neașteptat la Poșta Romana: Valeriu Zgonea dezvaluie probleme grave, aparute recent

16:55, 27.03.2024 - Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) constata o cresterea masiva a numarului de reclamatii vizand serviciile postale, in conditiile in care a primit, in primele doua luni si jumatate din acest an, 400 de reclamatii, jumatate din cate a primit anul trecut,…

 ANCOM va finaliza strategia de reglementare in comunicații electronice 2026 

13:50, 07.02.2024 - ANCOM lanseaza in consultare publica planul sau de acțiuni pentru anul 2024. Autoritatea iși propune pentru acest an, printre altele, continuarea proiectelor care privesc cadrul de reglementare tehnica și economica a serviciilor de comunicații electronice, o atenție deosebita fiind acordata planificarii…

Autoritatea din Comunicatii a primit in 2023 peste 3.800 de reclamatii vizand servicii de comunicatii electronice si de servicii postale. 70% au vizat serviciile de comunicatii electronice. Vodafone, furnizorul cel mai frecvent reclamat

18:56, 31.01.2024 - ”In cursul anului 2023, Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) a primit si solutionat 3.835 de reclamatii din partea utilizatorilor serviciilor de comunicatii electronice si serviciilor postale in Romania, din care 70% au vizat sectorul comunicatiilor electronice,…

Amenzi de aproape 3 milioane lei date de ANCOM, furnizorilor de telefonie și internet sau de servicii poștale. Nereguli constatate

12:11, 26.01.2024 - Amenzi de aproape 3 milioane lei date de ANCOM, furnizorilor de telefonie și internet sau de servicii poștale. Nereguli constatate Autoritatea Nationala pentru Reglementare in Comunicatii (ANCOM) a dat, anul trecut, amenzi de aproape 3 milioane lei, furnizorilor de servicii de telefonie, cablu TV și…


Ce parere ai despre aceasta stire?