Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

ANCOM anunță noi reglementări pe piața serviciilor poștale: Noutățile privesc comunicarea dintre companii și autorități

Publicat:

ANCOM anunța noi reglementari pe piața serviciilor poștale, introduse la inceputul lunii, care privesc modul in care companiile comunica cu autoritațile și stabilesc noi sancțiuni, informeaza autoritatea, potrivit Mediafax.

Potrivit Ordonanței Guvernului nr. 27/2019 adoptate la inceputul acestei luni, furnizorii de servicii poștale autorizați in Romania trebuie sa transmita Autoritații de reglementare o serie de informații și date statistice privind serviciile de livrare transfrontaliera de colete, in conformitate cu Regulamentul (UE) 2018/644, riscand in caz contrar sa fie sancționați.…

Citeste articolul mai departe pe stiripesurse.ro…  

Sursa articol: stiripesurse.ro


Stiri pe aceeasi tema

USR acuza un control al internetului: 'Miliția internetului', sub comanda lui Valeriu Zgonea

19:20, 04.04.2024 - Reprezentantii USR au condamnat intentiile Autoritatii Nationale pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) de a crea o „Militie a Internetului” sub pretextul ca implementeaza Regulamentul privind o piata unica pentru serviciile digitale (DSA), adoptat la nivel european. „Romania, la…

DSA: Furnizorii de servicii intermediare trebuie sa notifice ANCOM cu privire la tipul serviciilor oferite

16:35, 07.03.2024 - ANCOM a lansat in consultare publica proiectul de decizie privind procedura de informare pentru furnizorii de servicii intermediare. Proiectul de decizie stabilește anumite aspecte procedurale menite sa contribuie la aplicarea normei naționale elaborate pentru aplicarea Regulamentului privind serviciile…

Autoritatea din Comunicatii: Furnizorii de servicii intermediare trebuie sa notifice ANCOM cu privire la tipul serviciilor oferite

15:00, 07.03.2024 - ”ANCOM a lansat in consultare publica proiectul de decizie privind procedura de informare pentru furnizorii de servicii intermediare. Proiectul de decizie stabileste anumite aspecte procedurale menite sa contribuie la aplicarea normei nationale elaborate pentru aplicarea Regulamentului privind serviciile…

Autoritatea din Comunicatii va putea dispune declansarea unei investigatii daca furnizorul de servicii intermediare reclamat isi are locul principal de stabilire sau resedinta in Romania

14:55, 14.02.2024 - ”ANCOM lanseaza astazi in consultare publica proiectul de decizie cu privire la stabilirea procedurii de solutionare a plangerilor privind serviciile digitale si proiectul de decizie pentru stabilirea procedurii de certificare a organismelor de solutionare extrajudiciara a litigiilor initiate impotriva…

Autoritatea din Comunicatii anunta ca va finaliza in acest an strategia de reglementare in comunicatii electronice 2026 si ca va acorda un interes particular serviciilor postale

16:55, 06.02.2024 - ”ANCOM lanseaza in consultare publica planul sau de actiuni pentru anul 2024. Autoritatea isi propune pentru acest an, printre altele, continuarea proiectelor care privesc cadrul de reglementare tehnica si economica a serviciilor de comunicatii electronice, o atentie deosebita fiind acordata planificarii…

ANCOM a primit si solutionat anul trecut peste 3.800 de reclamatii privind serviciile de telefonie si posta

00:06, 02.02.2024 - Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) a primit si solutionat anul trecut 3.835 de reclamatii din partea utilizatorilor serviciilor de comunicatii electronice si serviciilor postale in Romania, din care 70% au vizat sectorul comunicatiilor electronice, iar 24%…

Peste 3.800 de reclamații in piața telecom anul trecut. Topul operatorilor cu cele mai multe plangeri la ANCOM

18:40, 31.01.2024 - Autoritatea de reglementare in comunicații (ANCOM) a primit și soluționat anul trecut 3.835 de reclamații din partea utilizatorilor serviciilor de comunicații electronice și serviciilor poștale in Romania, din care 70% au vizat sectorul comunicațiilor electronice, iar 24% sectorul serviciilor poștale.

Bilanț 2023: Peste 3.800 de reclamații primite de ANCOM din partea utilizatorilor de servicii de comunicații electronice și de servicii poștale

17:05, 31.01.2024 - In cursul anului 2023, Autoritatea Naționala pentru Administrare și Reglementare in Comunicații (ANCOM) a primit și soluționat 3.835 de reclamații din partea utilizatorilor serviciilor de comunicații electronice și serviciilor poștale in Romania, din care 70% au vizat sectorul comunicațiilor electronice,…


Ce parere ai despre aceasta stire?