Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

SURPRIZĂ: Care a fost cel mai reclamat operator de telefonie mobilă în 2018. De ce s-au plâns clienții

Publicat:

Autoritatea Naționala pentru Administrare și Reglementare in Comunicații (ANCOM) a primit și soluționat 3 .611 reclamații de la utilizatorii de comunicații electronice și servicii poștale din Romania in 2018.

Citeste articolul mai departe pe capital.ro…  

Sursa articol: capital.ro


Stiri pe aceeasi tema

O lege care ar trebui sa reduca tragediile

14:45, 17.04.2024 - Presedintele Klaus Iohannis a promulgat miercuri legea care aproba OUG privind unele masuri in domeniul Sistemului national unic pentru apeluri de urgenta. Este vorba despre un nou tip de localizare cu acuratete crescuta a apelurilor la 112. Ordonanta de Urgenta adoptata in mai anul trecut de Executiv…

Mailul chinezesc, atașatul militar rus și spamul iranian. Cum sunt intimidați politicienii romani de agenții Rusiei, Chinei și Iranului

07:05, 28.03.2024 - Grupuri de hackeri sprijiniți de Rusia, China și Iran „țintesc” de mai mulți ani politicienii și oficialii romani care critica regimurile totalitare din aceste țari și care au o atitudine deschisa pro-NATO și UE. Hackerii au trimis astfel in ultimii ani mii de mailuri malițioase, a precizat pentru digi24.ro,…

Scandal la Poșta Romana: Valeriu Zgonea dezvaluie probleme grave

19:46, 27.03.2024 - Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) a semnalat o creștere semnificativa a numarului de reclamatii referitoare la serviciile poștale in primele doua luni și jumatate ale anului curent. Potrivit declarațiilor facute de președintele ANCOM, Valeriu Zgonea, in…

Legea privind serviciile digitale a fost publicata in Monitorul Oficial

20:20, 19.03.2024 - Legea privind serviciile digitale a fost publicata in Monitorul Oficial si va intra in vigoare la trei zile de la data publicarii, a anuntat, marti, Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii ANCOM , care a fost desemnata coordonatorul serviciilor digitale.Iata comunicatul…

Utilizatorii de servicii de comunicatii electronice au dreptul de a fi informati cu privire la atingerea unei limite de consum suplimentare valorii lunare a abonamentului

16:35, 29.02.2024 -  Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) informeaza utilizatorii de servicii de telefonie si de acces la internet din Romania despre obligatia furnizorilor de a oferi posibilitatea monitorizarii, in timp util, a nivelului consumului acestor servicii, respectiv…

Autoritatea din Comunicatii va putea dispune declansarea unei investigatii daca furnizorul de servicii intermediare reclamat este in Romania

14:16, 14.02.2024 - Deciziile pentru solutionarea plangerilor privind serviciile digitale si de certificare a organismelor de solutionare extrajudiciara a litigiilor sunt in consultare publica. Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) anunta ca lanseaza in consultare publica proiectul…

ANCOM propune Planul de actiuni pentru 2024; consultarea publica, deschisa pana pe 20 februarie

17:05, 06.02.2024 - Cartografierea disponibilitatii serviciilor de comunicatii electronice, cu interes particular pe segmentul serviciilor postale, este una dintre initiativele pe care Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) le-a inclus in Planul de actiuni pentru anul 2024, document…

Bilanț 2023: Peste 3.800 de reclamații primite de ANCOM din partea utilizatorilor de servicii de comunicații electronice și de servicii poștale

17:05, 31.01.2024 - In cursul anului 2023, Autoritatea Naționala pentru Administrare și Reglementare in Comunicații (ANCOM) a primit și soluționat 3.835 de reclamații din partea utilizatorilor serviciilor de comunicații electronice și serviciilor poștale in Romania, din care 70% au vizat sectorul comunicațiilor electronice,…


Ce parere ai despre aceasta stire?