Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

14:27, 05.12.2019

STUDIU EXACT Business Solutions: ​​​​​​​România, în topul destinațiilor de vacanță

Atunci când ne referim la vacanțe de peste 5 zile, România conduce detașat în clasamentul preferințelor românilor, arată primul val al studiului cantitativ „Traveler’s Persona Study”, (eșantion reprezentativ la…




12:23, 09.10.2019

Adulții de peste 45 de ani, cei mai mari consumatori de online news

Dacă știrile online prezintă zilnic interes pentru 4 din 10 români utilizatori de internet, cu vârsta cuprinsă între 18-65 de ani, cifrele se modifică atunci când privim spre categoria de vârsta +45 ani. În cadrul…




12:57, 06.08.2019

2 din 3 români fac lunar cumpărături online

Dacă în noiembrie 2017, 57%  dintre românii utilizatori de internet făceau lunar cumpărături online, în prezent procentul acestora atinge nivelul de 66% – arată cel de-al patrulea val al studiului cantitativ „Digital…




11:47, 06.08.2019

STUDIU Exact Business Solutions: Activitățile financiare derulate în mediul online, în continuă creștere

Dacă în noiembrie 2017, 57%  dintre românii utilizatori de internet făceau lunar cumpărături online, în prezent procentul acestora atinge nivelul de 66% - arată cel de-al patrulea val al studiului cantitativ „Digital…




11:43, 28.06.2019

Studiu: Romanii petrec mai mult timp vizionand filme online si din ce in ce mai putin pe Facebook

Utilizatorii romani de internet aleg sa se relaxeze petrecand din ce in ce mai mult timp pe platformele de streaming online, scazand astfel numarul de minute alocate platformelor de socializare, potrivit celui…




11:28, 28.06.2019

Serviciile de streaming video, folosite în prezent de peste jumătate dintre românii utilizatori de internet

Dacă în urmă cu doar 6 luni (noiembrie 2018), 42% dintre românii utilizatori de internet foloseau servicii de streaming video pentru a se relaxa în timpul liber, în prezent procentul acestora atinge nivelul de…




13:17, 22.04.2019

7 din 10 români au făcut donații în ultimii 2 ani

Donațiile românilor se îndreaptă în procent de 86% spre cauzele locale, arată primul val al studiului cantitativ Romanian Individual Philanthropy Monitor 2019, realizat în această primăvară de EXACT Business Solutions…




13:16, 22.04.2019

Numai 2% dintre românii care fac donații rezonează cu situațiile de dincolo de granițe

Donațiile românilor se îndreaptă în procent de 86% spre cauzele locale, arată primul val al studiului cantitativ Romanian Individual Philanthropy Monitor 2019, realizat în această primăvară de EXACT Business Solutions…




11:52, 11.02.2019

16% dintre românii utilizatori de internet folosesc în prezent servicii financiare alternative

Analizând motivele care au stat la baza orientării clienților spre serviciile financiare alternative, observăm că cel mai important aspect de care s-a ținut cont este încrederea – 40%, arată al treilea val al studiului…




12:23, 31.01.2019

Asigurările şi vignetele, cele mai cumparate produse din online

Când vine vorba de servicii financiare cumpărate online, peste jumătate dintre românii utilizatori de internet (54%) se mențin conservatori, preferând încă un contact direct în vederea achiziției acestui tip de…




11:54, 01.11.2018

1 român din 2 face cumpărături online cel puțin o dată pe lună

Peste jumătate din românii utilizatori de internet cumpără online cel puțin o dată pe lună (55%), arată studiul cantitativ „Digital ®Evolution: Connected Consumer Monitor” (eșantion reprezentativ la nivel național…




12:58, 27.08.2018

4 din 10 dintre români utilizatori de internet apelează la servicii de Internet Banking cel puțin o dată pe săptămână

Conform studiului cantitativ „Digital ®Evolution: Connected Consumer Monitor” (eșantion reprezentativ la nivel național de 1051 respondenți, internet users, 18-65 ani), realizat de EXACT Business Solutions în iunie…




13:35, 23.09.2015

Un nou instrument de monitorizare a preţurilor online!

1443003461 GfK lansează o nouă soluție de monitorizare a prețurilor în mediul online. Din punct de vedere al prețurilor, competiția a devenit mai acerbă ca niciodată datorită consumatorilor care compară din ce…