Julien Zidaru - Stiri si informatii despre Julien Zidaru | prima pagina Ultima actualizare: 20:46:25, 25.04.2024
14:27, 05.12.2019
STUDIU EXACT Business Solutions: România, în topul destinațiilor de vacanță
Atunci când ne referim la vacanțe de peste 5 zile, România conduce detașat în clasamentul preferințelor românilor, arată primul val al studiului cantitativ „Traveler’s Persona Study”, (eșantion reprezentativ la…
12:23, 09.10.2019
Adulții de peste 45 de ani, cei mai mari consumatori de online news
Dacă știrile online prezintă zilnic interes pentru 4 din 10 români utilizatori de internet, cu vârsta cuprinsă între 18-65 de ani, cifrele se modifică atunci când privim spre categoria de vârsta +45 ani. În cadrul…
12:57, 06.08.2019
2 din 3 români fac lunar cumpărături online
Dacă în noiembrie 2017, 57% dintre românii utilizatori de internet făceau lunar cumpărături online, în prezent procentul acestora atinge nivelul de 66% – arată cel de-al patrulea val al studiului cantitativ „Digital…
11:47, 06.08.2019
STUDIU Exact Business Solutions: Activitățile financiare derulate în mediul online, în continuă creștere
Dacă în noiembrie 2017, 57% dintre românii utilizatori de internet făceau lunar cumpărături online, în prezent procentul acestora atinge nivelul de 66% - arată cel de-al patrulea val al studiului cantitativ „Digital…
11:43, 28.06.2019
Studiu: Romanii petrec mai mult timp vizionand filme online si din ce in ce mai putin pe Facebook
Utilizatorii romani de internet aleg sa se relaxeze petrecand din ce in ce mai mult timp pe platformele de streaming online, scazand astfel numarul de minute alocate platformelor de socializare, potrivit celui…
11:28, 28.06.2019
Serviciile de streaming video, folosite în prezent de peste jumătate dintre românii utilizatori de internet
Dacă în urmă cu doar 6 luni (noiembrie 2018), 42% dintre românii utilizatori de internet foloseau servicii de streaming video pentru a se relaxa în timpul liber, în prezent procentul acestora atinge nivelul de…
13:17, 22.04.2019
7 din 10 români au făcut donații în ultimii 2 ani
Donațiile românilor se îndreaptă în procent de 86% spre cauzele locale, arată primul val al studiului cantitativ Romanian Individual Philanthropy Monitor 2019, realizat în această primăvară de EXACT Business Solutions…
13:16, 22.04.2019
Numai 2% dintre românii care fac donații rezonează cu situațiile de dincolo de granițe
Donațiile românilor se îndreaptă în procent de 86% spre cauzele locale, arată primul val al studiului cantitativ Romanian Individual Philanthropy Monitor 2019, realizat în această primăvară de EXACT Business Solutions…
11:52, 11.02.2019
16% dintre românii utilizatori de internet folosesc în prezent servicii financiare alternative
Analizând motivele care au stat la baza orientării clienților spre serviciile financiare alternative, observăm că cel mai important aspect de care s-a ținut cont este încrederea – 40%, arată al treilea val al studiului…
12:23, 31.01.2019
Asigurările şi vignetele, cele mai cumparate produse din online
Când vine vorba de servicii financiare cumpărate online, peste jumătate dintre românii utilizatori de internet (54%) se mențin conservatori, preferând încă un contact direct în vederea achiziției acestui tip de…
11:54, 01.11.2018
1 român din 2 face cumpărături online cel puțin o dată pe lună
Peste jumătate din românii utilizatori de internet cumpără online cel puțin o dată pe lună (55%), arată studiul cantitativ „Digital ®Evolution: Connected Consumer Monitor” (eșantion reprezentativ la nivel național…
12:58, 27.08.2018
4 din 10 dintre români utilizatori de internet apelează la servicii de Internet Banking cel puțin o dată pe săptămână
Conform studiului cantitativ „Digital ®Evolution: Connected Consumer Monitor” (eșantion reprezentativ la nivel național de 1051 respondenți, internet users, 18-65 ani), realizat de EXACT Business Solutions în iunie…
13:35, 23.09.2015
Un nou instrument de monitorizare a preţurilor online!
1443003461 GfK lansează o nouă soluție de monitorizare a prețurilor în mediul online. Din punct de vedere al prețurilor, competiția a devenit mai acerbă ca niciodată datorită consumatorilor care compară din ce…